کد مطلب:137417 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:231

جعل و تحریف
اما سخنانی كه در بعضی از كتابها راجع به حرص و ولع عبدالله به موسیقی زنان خواننده آمده، یا تهمت و افترایی است كه پایه و اساسی ندارد و یا این كه به قصد كاستن از مقام امیرالمؤمنین علیه السلام جعل كرده اند؛ چه این كه هر چه باشد عبدلله برادرزاده و داماد آن حضرت بوده است، و این عمل همان روشی است كه قبلا بدكاران و فاسدانی چون امویان و مزدورانشان داشتند، به طوری كه مزدوران آنها پول می گرفتند و در قبالش به نفع امویان و علیه علی و آل او حدیث و اخبار جعل می كردند.

به عنوان مثال، از جمله احادیث جعلی این است كه گویند پیامبر اكرم فرموده است: «ان ولدی الحسن سیصلح الله به بین فئتین من المسلمین»؛ بزودی خداوند توسط فرزندم حسن بین دو فرقه ی از مسلمین را صلح خواهد داد.

این حدیث را معاویه (با داخل كردن لفظ مسلمین) جعل نموده است تا اسلام خود و كسانی كه در ركابش در جنگ صفین (مقابل علیه علیه السلام) جنگیدند را ثابت كرده و لكه ی طغیان و ستم را از خود و یارانش پاك كند، تا شامل حدیث نبوی نگردد كه فرمود: «عمار تقتله الفئة الباغیة»، عمار توسط گروه ستمكار به شهادت می رسد. (چنان كه وی در جنگ صفین كشته شد).


و نیز به امام حسن علیه السلام افترا زده اند كه چون آن حضرت با عده ای از زنان برخورد نمود به ایشان گفت: كدام یك از شما با پسر دختر رسول خدا ازدواج می كند؟!... پس آنها جواب دادند: همه ی ما مطلقات فرزند دختر رسول خدائیم!!

كدام عاقل است كه چنین عملی را از امام زكی و پاكی كه عقل رسول خدا صلی الله علیه و آله و پدرش علی علیه السلام را در سر دارد جایز بداند؟! و كدام عاقل تصدیق می كند كه امام حسن علیه السلام در بلندی راه بایستد و رغبت شدید و تمایلش را به ازدواج اعلان دارد؟!

و بعیدتر و عجیب تر از همه اینها جواب زنان است كه: همه ی ما مطلقات پسر دختر پیامبر صلی الله علیه و اله هستیم؟! آخر كی و چه وقت آن حضرت به این كثرت و تعداد ازدواج كرده؟! و كی و چه وقت طلاق داده است؟! و چگونه آن زنان از ازدواج با امام وحشت داشتند در حالی كه قبلا در خانه ی آن حضرت زندگی كرده و همسرش بوده اند؟!

به راستی كه جاعل این لاطائلات و دروغپردازی ها در اعلی درجه ی حماقت و نادانی به سر می برد و نادان تر از او كسی است كه این اكاذیب را باور كرده و اخبارش را برای دیگران روایت می كند... و از این قبیل اخبار بی اساس و تهمتهای ناروا از جانب ستمگران كه به تعبیر پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله شجره ی ملعونه در قرآن می باشند، نسبت به اهل بیت بسیار است.